Stāsts par Carré Blanc aizsākās 1982. gadā, kad jaunais dizainers Bernārs Levincers Ruānā atvēra mājas tekstila šūšanas darbnīcu. Bernāra Levinzera projekts neatšķīrās no citiem šīs jomas iesācējiem. Bernāra Levinzera iecere bija ļoti gudra un labi aprēķināta. Kad tolaik modē dominēja spilgtas, mierīgas krāsas, viņš radīja pilnīgi pretēju krāsu – krāsainu, eklektisku un ļoti atmiņā paliekošu. Pat nosaukums Carré Blanc, kas tulkojumā nozīmē “Baltais laukums”, bija provokatīvs. Bernāra Levinzera izstrādājumi bija tik interesanti, ka piedod i ironisko nosaukumu un pat demonstratīvo lēmumu nesekot modei. Gadu vēlāk Carré Blanc zīmols bija viens no slavenākajiem tekstilizstrādājumu zīmoliem.
Taču, neraugoties uz panākumiem 1984-1985. gadā, Carré Blanc joprojām bija grūti konkurēt ar tādiem luksusa uzņēmumiem kā Yves Delorme un Descamps. Bernar Levindzer iekļūšana šajā elites grupā bija nejaušība. Tissu Expo izstādē Parīzē Bernārs iepazinās ar Leonelu Viktuāru (Leonel Victoire), Chateau Du Domaine Sainte Martin, kas tobrīd bija dārgākā viesnīca Francijā, vadītāja asistentu. Viņu iepazīšanās rezultātā Bernārs piedalījās viesnīcas dvieļu, peldmēteļu un gultasveļas prezentācijā. Tas bija Carré Blanc priekšlikums, kas iespaidoja Chateau Du Domaine Sainte Martin vadību. Pēc šī pasūtījuma Bernārs Levincers sāka sadarboties ar dažām greznākajām Eiropas viesnīcām, piemēram, ar Imperial Vīnē, Grand Hotel Milānā un, protams, Hilton. Kvalitāte un oriģinālais dizains uzreiz nesa augļus. Carré Blanc VIP klientu vidū ir:
- Margaret Tetcer
- Ziuliet Binosh
- Zviedrijas karaliene Silvija.
- Monako hercogs Alber
- franču aktrise Ziuli Delpi
- Francijas futbola zvaigzne Ēriks Kantona.
2000. gadā uzņēmums gūst vēl vienu nozīmīgu uzvaru. Carré Blanc tiek piešķirta licence dvieļu un halātu ar Roland Garros starptautiskā tenisa turnīra simboliku ražošanai. Uzņēmuma gada apgrozījums pieaug par 30 %.
Līdz pat šai dienai Carré Blanc īsteno elastīgu un apzinātu stratēģiju, kas paredz oriģinālu dizainu un augstu izstrādājumu kvalitāti. Eklektiskas, drosmīgas līnijas tiek apvienotas ar oriģinālu, klasiski dekorētu gultas veļu. Pārsteidzoša groteskas un avangarda estētika apvienojumā ar atturīgu, elegantu greznību veido ideālu interjera un gultasveļas kombināciju.
Un tomēr vissvarīgākais uzņēmuma panākumu faktors ir izstrādājuma kvalitāte – tā nodilumizturība, viegla kopšana un komforts.